ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ
1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εκτός από την περίπτωση οποιουδήποτε από τα αγαθά που αναφέρονται στην παράγραφο 2 παρακάτω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χορηγείται) εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε αποδεδειγμένα κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρία μας,
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να μας ενημερώσετε για την απόφαση αυτή είτε στέλνοντας email στη διεύθυνση: hoist.athens@gmail.com, είτε καλώντας στο τηλέφωνο 6948727374, είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, εκφράζοντας την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας μια επιστολή ή ένα email). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την έτοιμη φόρμα υπαναχώρησης που μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε από εδώ.
Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. Ως καταναλωτής επιστρέφετε τα αγαθά σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 3ζ του νόμου 2251/1994. Η προθεσμία τηρείται εάν μας στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
Ως καταναλωτής επιβαρύνεστε μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, έχουμε το δικαίωμα να καθυστερήσουμε την επιστροφή της πληρωμής σας μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω.
Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
2. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση όταν το αγαθό είναι οποιοδήποτε από τα ακόλουθα προϊόντα:
Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών (φτιαγμένο αποκλειστικά για εσάς).
Σφραγισμένα προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας, και τα οποία ανοίχτηκαν μετά την παράδοση. Προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα κομμάτια και ενωμένα με άλλα στοιχεία.
Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, έχει φορεθεί ή πλυθεί, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας.
Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα άθικτα και σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοσή του.
Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)
Αν επιλέξετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας ή στο τηλέφωνο +306948727374 ή +306944260603 ώστε να μας ενημερώσετε για την ενέργειά σας αυτή ώστε κι εμείς να είμαστε ενήμεροι και σε θέση να οργανώσουμε την παραλαβή του/των προϊόντος/ων. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ακολουθώντας τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» αυτής της ιστοσελίδας. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (όπως π.χ. με χρέωση παραλήπτη), έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν. Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, πάντοτε εφόσον έχετε ασκήσει τα δικαιώματά σας εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα άθικτα και σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας.
Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλέφωνο +306948727374 +306944260603, ή στο email hoist.athens@gmail.com.
3. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραλάβατε δε συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμα που έχει ή τηλεφωνώντας μας στο 6948727374 ή 6944260603 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail και σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση).
Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ή τηλεφωνικής κλήσης ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.
4. ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβατε, τότε έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε αλλαγή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή θα πρέπει:
Ι. Τα προϊόντα προς αλλαγή να είναι σε άριστη κατάσταση, όχι πλυμένα, όχι φορεμένα και με τα συνοδευτικά καρτελάκια στη θέση τους.
ΙI. Να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email (hoist.athens@gmail.com) ή τηλεφώνου 6948727374 ή 6944260603 γνωστοποιώντας μας την αλλαγή. Θα πρέπει να μας δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θα αντικαταστήσετε και τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραλάβετε. Θα χρειαστεί να συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που λάβατε μαζί με την παραγγελία σας (μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ) και να το τοποθετήσετε το στη συσκευασία μαζί με το/α προϊόν/τα και την απόδειξη αγοράς, η οποία θα σας επιστραφεί με τη νέα παραγγελία αλλαγής.
ΙΙΙ. Να επικοινωνήσετε με το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα Courrier και να μας στείλετε τα προϊόντα προς αλλαγή με χρέωση παραλήπτη (σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετική εταιρία Courier, η χρέωση επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς).
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και διαπιστώσουμε την εμπορεύσιμη κατάσταση του/ων προϊόντος/ων, θα προχωρήσει άμεσα η νέα σας παραγγελία.
*Δεδομένου του όγκου των επιστροφών και του φόρτου εργασίας της εταιρίας Courier, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.
5. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το ηλεκτρονικό κατάστημα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις .